1.2 TCe problemi – Renault, Nissan, Dacia in Mercedes

0 Comments

1.2 TCe problemi

Obtožbe in problemi z motorjem 1.2 TCe pri vozilih Renault, Nissan, Dacia in Mercedes

1.2 TCe problemi

1.2 TCe problemi

Po prvem nizu (poleti 2017) in ob nedavnem stopnjevanju težav v romunskem tisku (letos spomladi), je Renaultov “škandal” z motorjem 1.2 TCe, spet aktualen. Gre za motor, ki je bil uporabljen (ob modelih avtomobilov Renault). Uporabljen je bil tudi v nekaterih modelih vozil Dacia, Nissan ali celo Mercedes-Benz. Francosko združenje potrošnikov je skupino Renault že pred časom pozvalo, da naj poskrbi, da bodo problemi, ki so prisotni pri motorjih 1.2 TCe, odpravljeni.

Že poleti 2017 je bilo v francoskem tisku najti obširne članke o motorjih, ki porabijo preveč olja. Prav poseben primer pa je bil motor 1.2 TCe “Euro5”, ki ga je razvil Renault. Takrat se je med glavnimi znašla raziskava francoske publikacije “L’Argus” o vprašanju motorjev, ogroženih zaradi čezmerne porabe olja. Zato lastnikom vozil Renault, Dacia, Nissan in Mercedes, z motorjem 1.2 TCe, svetujemo, da pogosto preverjajo nivo olja.

Kaj točno so problemi motorja 1.2 TCe

1.2 TCe problemi

1.2 TCe problemi

Takrat je bil v tudi romunskih medijih objavljen obširen članek o študiji “Surconsommation d`huile – Les Moteurs a risque”. Članek omenja, da v skupini RenaultNissan obstajajo interne informacije, ki postavljajo problem motorja 1.2 TCe na najvišjo raven. Analiza, ki se je pričela leta 2014, je pri večjem številu kupcev iz vse Evrope, ki so tožili zaradi težav z motorjem, ugotovila, da zadevnimotorporabi veliko več olja, kot bi to moralo biti običajno. Predstavniki podjetja Renault tega seveda ne priznavajo.

Ugotovljena težava je nepravilno umerjanje računalnika, ki poganja motor. To povzroči prenizek tlak v motorju in posledično pomanjkanje maziva v območju valjev. Nekaj tega ​​olja se sežge in zgori. Zaradi tega so lahko trajno prizadeti nekateri segmenti motorja. Pojavijo za se tudi obloge na cilindrih in na ventilih. V primeru znamke Renault so bili zadevni motorji na voljo pri modelih Clio , Captur, Kangoo, Mégane in Scénic ter pri modelih Dacia Duster, Dokker in Lodgy.

Francoski novinarji so (na žalost) ugotovili, da skupina Renault svojih kupcev ne namerava obvestiti o težavi

Da bi razjasnili to težavo, so mediji poleti 2017 podjetje Renault zaprosili za pojasnila v zvezi s to težavo. Prejeti odgovor je bil, da “trenutno” ni odprta nobena odpoklicna kampanja, da pa želijo reprogramirati enoto za nadzor vbrizgavanja pri motorjih 1.2 TCe, nameščenih v vozilih Dacia in Renault, za primere, povezane z nenormalno porabo olja. Natančneje, na oddelku skupine Renault naj ne bi bilo nobenih dokumentov, ki bi izpostavili to težavo in nobenih pritožb kupcev za določitev postopka “odpoklica” vozil.

1.2 TCe problemi – Poživitev škandala

Marca letos se je francoska publikacija “Auto Plus” vrnila k tej temi v članku o zanesljivosti majhnih “turbo” motorjev. Novinarji so še enkrat omenili prekomerno porabo olja pri motorjih 1,2 TCe (Renault in Dacia) in 1,2 DIG-T (Nissan). Težava je prisotna zlasti pri vozilih, ki se uporabljajo predvsem v mestnih območjih.

Pred nekaj tedni je tudi osrednji dnevnik v Romuniji postregel z informacijami iz leta 2017 in na podlagi pritožb kupcev Renault in Dacia, predstavnike podjetja Renault, zaprosil za uradno stališče. Odgovor pa je bil spet nezadovoljiv za vpletene stranke. Predstavnik skupine Renault je zatrdil, da, ni jasne povezave med posameznimi omenjenimi primeri. Zatrdil je tudi, da zadostuje le popravilo vozil in ne “odpoklic” le teh.

400.000 avtomobilov v Franciji in še 200.000 v preostali Evropi

Francosko združenje potrošnikov UFC-Que Choisir je spomladi, na podlagi podatkov o prodaji, naredilo izračun, iz katerega je razvidno, da je samo v Franciji približno 400.000 prodanih avtomobilov (med letoma 2012 in 2016), v katera je nameščen motor 1.2 TCe, še približno 200.000 pa je vozil s tem motorjem v preostali Evropi. Združenje je o svojih ugotovitvah obvestilo proizvajalca, prizadetim kupcem pa svetovalo, naj se glede tega obrnejo na prodajalca oz. na pooblaščeni servis.

Publikacija Auto Plus celo omenja, da Renault (v internem zapisu) priznava obstoj 107.000 avtomobilov s težavami v Franciji. Obenem je tudi francoski Le Monde objavil članek, v katerem so zapisali, da je z motorjem 1.2 TCe Euro 5 (H5FT), izdelanim v tovarni Renault v Valladolidu, v Evropi opremljenih približno 600.000 avtomobilov.

Opis napake lahko najdete tudi v članku: Renault motor s “hudo napako” – 1.2 TCe Euro 5 H5 (H5FT)

Oznake:, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

One Reply to “1.2 TCe problemi – Renault, Nissan, Dacia in Mercedes”

Comments are closed.